Bezorging & Retouren
Bezorgen
We doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen.
Wij verzenden met PostNL. Je ontvangt altijd een mailtje zodra jouw pakket onze shop verlaat. De post doet er tegenwoordig langer over, houdt er rekening mee dat het 5 werkdagen kan duren.
Bestellingen binnen Nederland vanaf €60 worden gratis verzonden!
De verzendkosten voor een bestemming buiten Nederland kunnen afwijken en verschillen per locatie. Deze worden automatisch doorberekend in het bestelproces.
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder en deze worden niet bezorgd op zondag en maandag.
Mijn pakket is nog niet geleverd
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder en deze worden niet bezorgd op zondag en maandag.
Bestellingen ontvangen altijd een Track & Trace code.
Als jouw pakketje onverhoopt niet aankomt, maar wel als bezorgd gemarkeerd staat, dan raden we je aan contact op te nemen met PostNL.
Retourneren
Wat is de retourtermijn?
Je hebt altijd de mogelijkheid je bestelling (met vermelding van ordernummer en in de originele verpakking) terug te sturen binnen 30 dagen na bestelling.
Zorg ervoor dat je de producten ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de originele verpakking, retourneert.
Binnen welk termijn wordt mijn retourzending verwerkt?
Zodra we jouw retourzending ontvangen hebben sturen we je een e-mail. Als je retour verwerkt is, ontvang je binnen enkele dagen het bedrag terug op je rekening.
Zijn de retourkosten voor eigen rekening?
Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retour voor eigen rekening.
Kan ik mijn items ruilen?
Ja dit kan voor een andere maat of een artikel met dezelfde prijs als je aankoop. Geef dit voor aan via info@sweetpalms.nl, dan kijken we naar de mogelijkheden.
Hoe kan ik mijn items retourneren met PostNL?
1. Stop de items die je wilt retourneren terug in het doosje of envelop.
2. Voeg een briefje toe met hierop je ordernummer / gegevens.
3. Noteer het retouradres op je retourzending.
Sweet Palms
MJE Lippitsstraat 27
1022KC Amsterdam
4. Lever het in bij een PostNL
5: Bewaar de track en trace code die je ontvangt.
Zonder track en trace code kunnen wij vermiste retouren niet achterhalen. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.
Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 3 maanden bewaard. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
Garantie
Op alle items geven wij altijd 8 weken garantie op je aankoop.
Is een item kapot of ben je ontevreden over een product? Neem dan contact met ons op via info@sweetpalms.nl & stuur een foto mee van het desbetreffende item, dan kijken we samen naar een oplossing.
Klopt je bestelling niet?
Neem contact op met info@sweetpalms.nl of DM ons Instagram @sweetpalms.nl en we lossen het voor je op!